RABO ClubSupport

Beste Heemkundevrienden,

Dit jaar neemt de Heemkundevereniging Schin op Geul deel aan de RABO ClubSupport actie.
Voor verenigingen die aangesloten zijn bij de Rabobank is dit een mooie manier om sponsorgelden binnen te halen.
We hopen uiteindelijk een mooi bedrag in onze verenigingskas te krijgen voor nieuwe projecten.

Steun onze Heemkundevereniging en doe mee met deze RABO ClubSupport actie.

Hoe?

Van 4 tot en met 25 oktober kun je stemmen op 3 verschillende verenigingen die je wilt steunen. Hiervoor log je in via de Rabo app of internet bankieren van de Rabobank.
Ga naar “Service”, vervolgens naar “Lidmaatschap”.
Daar zie je de knop “Rabo ClubSupport”.
Als je deze hebt geselecteerd kun je je favoriete vereniging opzoeken en op stemmen.

De Heemkundevereniging is ingeschreven bij Rabobank Zuid-Limburg WEST.
Je kunt alleen stemmen op verenigingen die in dit district vallen.

Zoek naar “Heemkundevereniging Schin op Geul” en breng uw stem uit.

Wellicht kun je de 2e en 3e stem uitbrengen op een van onze andere Sjinse verenigingen die aan de Rabo ClubSupport actie deelnemen, zoals CV de Waterratte, jeugdvereniging Club 77, schutterij St. Mauritius of fanfare Sint Cornelius.

Voor u misschien een kleine moeite maar voor onze Sjinse verenigingen een grote financiële steun.

Om zoveel mogelijk sponsorgelden binnen te halen is het zaak dat zoveel als mogelijk mensen stemmen op onze vereniging.
Vraag uw familie, vrienden, kennissen, buren etc. om dit ook te doen.

Alvast bedankt voor uw medewerking.