Geplande activiteiten 2021

Na 2020, dat we in onze geschiedenisboeken kunnen opnemen als een verloren verenigingsjaar, zijn we voor 2021 toch weer voorzichtig gestart met het plannen en voorbereiden van verenigingsactiviteiten. Nu het Corona-vaccinatieprogramma op volle toeren draait hopen we weer wat bewegingsruimte te krijgen op weg naar het oude normaal. Onze doelgroep zal rond 1 juli volledig gevaccineerd zijn en dat biedt mogelijkheden om weer het een en ander te organiseren.
Onze activiteitenkalender voor 2021 ziet revalidatie volgt uit:

Vrijdag 19 maart: jaarvergadering. Deze activiteit hebben we helaas al moeten annuleren. U hoort nog van ons of we deze vergadering op een andere datum in 2021 organiseren

Donderdag 12 augustus: als voorbereiding op de excursie van 21 augustus zal geograaf Huub Stohr een lezing houden over ons excursiedoel Düsseldorf

Zaterdag 21 augustus: excursie naar Düsseldorf in samenwerking met LGOG kring Valkenburg en Heuvelland

Vrijdag 26 november:
jaarlijkse filmavond met filmbeelden van vroeger en nu

Magazine Ad Golam: ons jaarlijkse magazine zal dit jaar eind juli/begin augustus
verschijnen

Natuurlijk zijn alle activiteiten onder voorbehoud in verband met de coronamaatregelen. Maar we hebben en houden goede hoop.

Blijf gezond en houd vol.

Bestuur HKV Schin op Geul