Dorpskalender 2021

Dit jaar geven wij voor de twintigste keer een dorpskalender uit. In samenwerking met de Stichting Gemeenschapsvoorzieningen Schin op Geul en de Heemkundevereniging Schin op Geul hebben we weer een mooie en informatieve dorpskalender 2021 voor u samengesteld. Zoals al aangegeven betreft het de 20e editie en zoals gebruikelijk wordt deze uitgave opgeluisterd met een aantal fraaie foto’s van ‘Sjin’ en omstreken; daarnaast bevat de kalender ook weer gegevens van geplande evenementen 2021 in Schin op Geul en Oud-Valkenburg.

Dankzij sponsoren en de hulp van vrijwilligers kunnen we de kalender ook dit jaar weer voor slechts € 5,00 aanbieden.

De verkoop van de Dorpskalender 2021 zal anders verlopen dan u van ons gewend bent. In verband met de corona-situatie zal er GEEN huis aan huis verkoop plaatsvinden.

Hoe kunt u de kalender bestellen?

Vanaf maandag 9 november 2020 kunt u de dorpskalender bestellen door overmaking van
€ 5,- op bankrekening NL26 RABO 0146 6102 37 t.n.v. Heemkundevereniging Schin op Geul.
BELANGRIJK: vermeld bij omschrijving “dorpskalender 2021” en uw adres.

Telefonisch bestellen is ook mogelijk. Neem dan contact op met:
Jeanny Neven: (043) – 459 2295 of John van Weersch: 06 – 18 90 20 51.

Vanaf zaterdag 28 november 2020 zal de uitlevering van de bestelde kalenders plaatsvinden. Afhankelijk van de corona-situatie zal de kalender bij u thuis bezorgd worden of moet u deze komen ophalen op een vooraf afgesproken afhaalpunt en tijdstip.

In de Mauritiusbode van december en de websites van ’t Geboew (www.geboew.nl) en de Heemkundevereniging (www.heemkundesjin.nl) kunt u medio november meer informatie vinden over de uitlevering.